fredag 15 februari 2013

Då va man hem igen! Som tur va de ju int -30 denna gång när man anlände. Hade en superskön resa med massa tid att bara njuta! Så va de så roligt att träffa syster igen. Har sett henne kanske 5 dagar under det senaste året så vi har väl lite tid att ta igen. Masssssa bilder har ja också. Tänkte att ja skulle ha tid å blogga, uppdatera och fixa under mina lediga dagar där men det fanns det absolut ingen tid med. Så ny header och bilder är nästa projekt, har jag tänkt.

Imorgon blir dock en hel dag med m, så då tänker jag inte tänka på det. De som vill veta och se bilder får gå in på instagram -amsdelain. Är mera aktiv där och publicerar några bilder med jämna mellanrum :)

Nä, dags att ha fredagsmys! Te, sällskap, mys och en film? prefekt.

Nån bild kan ni väl få först. Här från dykningen som var superroligt! De va ju en helt annan värld där nere! :)




Och så fick ja tända en rislykta! Ja sände en stor önskning till himlen och var så glad efter att ja nästan tappa en glädjetår. Att sända iväg en sån va nått ja verkligen ville göra! :)


En dag regnade det lite på förmiddagen. Då låg jag å Mama mitt på stranden och lyssna på musik. Sen fick vi en timmes massage och käkade vårrullar. Tänkt om man kunde göra sånt här också på regniga dagar :)

1 kommentar:

  1. Du har fått ett bloggaward av mig, checka in min blogg! :)

    SvaraRadera

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care