söndag 3 mars 2013


Ja vet de finns ingen ursäkt denna gång. Men inte tänker jag ursäkta heller. Den senaste tiden har ja inte alls kännt lust eller motivation att blogga. Både för att det inte har hänt nått speciellt som man behöver skriva ner eller för att jag känt mej villig att dela med mej av ngt. Däremot går min hjärna på högvarv igen. Självklart med så många möjligheter och så lite tid.

Däremot är jag fortfarande lika säker. Jag är bara lite slö i starten.

Men de har varit filmkväll med Ida och en te på sejno hos Mia. De har varit träning, simning och promenader. De har varit en skitdag, det har varit Neste och det har varit vinkväll med M & myskväll hos mor&far. De har varit latte vid Fredrikas och Indiskt te med Kumar. En helt ok vecka med andra ord när man får ha sina små guldstunder. :)






1 kommentar:

  1. Aaaaltså int för att ja följer din blogg eller nå, men va kuuuuul me nå inlägg :D puss linda

    SvaraRadera

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care