söndag 24 mars 2013


oh gosch. mina läsarsiffror är i botten, och de är ju inte så konstigt med tanke på mina uppdateringar som kommer varannan vecka. om man har tur....

Den senaste veckan har jag saknat LA så mycket. Problemet här är att man inte ska prata om det, eftersom "de inte är ngt att prata om".

Att få tillbringa tid med alla underbara vänner här är förstås nått av det viktigaste och bästa som finns. Och Larrys på lördagkväll i all ära, men just nu saknar jag den spännande tiden vi hade i us. Jag vill festa på stora häftiga klubbar med Chris Brown & Ne-yo. Ja vill vara backstage med Steve Angello och stå några meter ifrån Guetta. Ja vill åka till vegas, ja vill dricka flera hundra dollars champage, festa vid playboys bord en 3:e gång och gå runt med högklackat samtidigt som man blir jagad av paparazzin. Ja vill efterfesta i lyxhus i hillsen och slappa bort dagar vid poolen med de människor man delar livet med. Ja vill vakna upp varje morgon och tänka samma tankar som jag gjorde där, "gud vad glad jag är".

Och då var detta bara några saker. Fast. De är ju som sagt inget att prata om. Att det däremot snart är dansgala i jeppis, att Erik Saade is in town och att man ska ta på sej converse när man ska ut -that´s the shit.

Samtidigt förstår man, eftersom ingen kan fatta hur vi hade det där borta, hur mycket man än försöker förklara.

Önskar också att jag kunde ha haft med mej m där.

 Men enough said. Nästan inlägg får väl handla om att jag har tränat och suttit vid Neste. Eller att jag bråkat med Kela. Like the real life. :)

1 kommentar:

  1. Jag blev nästan lite ledsen då jag läste ditt inlägg för jag vet att exakt sådär kommer det vara när jag kommer tillbaka också. VILL INTE. :( Ingen förstår riktigt varför jag trivs så bra här. Jag är så mycket lyckligare här och vaknar upp varje morgon med ett brett leende på läpparna. Det kommer att vara tungt och svårt att komma tillbaka. Usch usch usch. Sök jobb i USA och åk hit på arbetsvisum? Eller kom me mej på bartender skola till Spanien nästa år? :b

    Kram, Jenni
    http://jennimaatta.blogg.se

    SvaraRadera

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care