söndag 7 april 2013

Någon annan som sett att det snöar där ute?

Fast för en stund sen såg jag en fet hare som sprang längsmed vägen.

Så kanske de är jag som är lite galen? Eller så är allt helt enkelt möjligt. :)

Har varit brud idag. Drog en bröllopsvals över köksgolvet, gjorde några balettmoves och körde sen min man till fotismatch. Bröllopsfrisyr fick jag fixat av Emma men nån ring kom vi då inte ihåg.

Har sen ätit min sista portion memma för i år och har tvättstund för alla mina kläder. Snart dags att flytta.

Ja flyttar dock bara till sandsund för en vecka. Det är närmare till jobb vilket man uppskattar när man börjar 5.30. Fullt upp med att vara arbetslös kan ja iaf meddela. Schemat över nästa nästa vecka tänker jag inte ens tänka på nu.

Motivationen för att göra något vettigt har försvunnit. Fast hänger man med, så än är det inte över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care