fredag 26 april 2013

YES tänkte jag efter avslutat sim idag. En lättnad över att mina 12 dagars jobbande äntligen är över, tills jag märkte att de 12 blev till 13. Vad skulle man annars göra om inte ännu ta ett extra skift vid neste en lördagkväll? Jag menar, att skaffa sej ett liv är väl överskattat?

Men det var ändå sista dagen av simskolan idag, och det känns faktist riktit skönt. På tisdag är sista dagen på dagis eftersom jag sagt att jag inte vill jobba mer efter det. Och neste är ju inget ja ska fortsätta med (hur många gånger har jag inte sagt det?). Så vad ska månne hända nu när jag blir ledig på dagarna igen?

Marie har däremot kommit hem nu så nån underhållning ska jag väl få ha. :)

Mathias är ute på äventyr i jeppis ikväll men så trött som jag är så var de inte ens ett alternativ för mej att följa med. Jamas på och isäng, and that´s it. Men efter en promenad i duggregn med m så var det de bästa ja kunde tänka mej. :) happy friday i guess.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care