fredag 31 maj 2013

OCH BOOOM! Där kom de FÖRSTA arbetslöshetsSlantarna inramlandes på mitt konto! De har nu beslutat om mars månad och ja, jag hade rätt till stöd. Nu är jag en rich bitch med mina hela 38,26 euro som de gav mej! PARTY ON! 

Och strax därefter fick jag ett mail till min inbox från arbetskraftsbyrån där de skrev "läget! Jag hörde att du fått jobb". Say WHAAT?

1. 38 euro räknas inte som en lön 
2. professionellt att börja ett mail med läget
3. tro inte att jag ger upp nu när ni äntligen kommit igång kära kela. If you´re messing with me, i´ll mess with you! 

Annars har jag haft en superdag var jag har gjort massa saker. Eller iaf inhandlade jag en massa sprit till helgen och det var good enough. like i said, party on!Vad skulle jag annars använt mina pengar till? Sen har jag spenderat tid med päm också och imorgon ska jag äta tårta innan jobb. de är minsann nått att skryta med! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care