söndag 16 juni 2013

Dags att uppdatera? De senaste dagarna har det hunnit hända en del ska jag säga. Jag har t.ex. fått sparken -och när man är arbetslös är det ngt som man gott kan meddela -för att få sparken som arbetlös är ngt inte alla kan lyckas med. :b Jag har dock bara varit a good girl, men så blev det när Neste ska ta lite "sommarsemester".

Men jag hann inte ens jobba mitt sista skift innan jag fick ett nytt jobb. 2 st på en dag dessutom. Så lite nytt blir det väl med början på next week antar jag.

Sen har jag varit på förlovningskalas. Blev tårögd av allt bröllopsprat och tänkte någon extra gång på hur mitt bröllop ska se ut. Samtidigt blev man aningen skrämd av tanken på hur gamla vi börjar bli. Hade man inte ålderskris innan så...? Men som tur får man ju välja sina egna vägar och trots all kärlek så känns det nog som att the big day fortfarande är långt borta! Men ingen panik här inte, vi har ju hela livet på oss. :)

Idag har jag varit på hundutställning. Vad gör man inte för att göra sin far glad? Visade upp våran bebis och belönade henne med korvgörans hotdog. Jag tror hon tyckte det var roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care