söndag 7 juli 2013

.

Oj wow.

Här händer det. Så roligt att man får ha ett eget slott, var man får bestämma sälv hur länge man är vaken, vem man har över och vad som finns i kylen. Fast vi hittills varit uppe alltför länge och är trötta på morgonen, fast kylen oftast är tom och fast vi ibland kanske stör grannarna på småtimmarna så har det inte varit annat än fantastiskt! På fredan hade vi inflyttningsfest och jag får ta å tacka alla underbara vänner som kom över och som gav oss fina presenter och en super kväll! Och ja, vi fick ett appelsinträd också! ;)

Idag har vi däremot slappat vid villan. vi har åkt vattenskidor, ätit nisses biffar, simmat och haft det bra. Imorgon är jag dessutom ledig. Konstigt hur man uppskattar ledigheten när man inte är arbetlös! Jag har dock bestämt mej att dra ner på mina jobbadagar nu efter denna vecka, för att njuta av lite sommar också! Jag vill kunna sitta ute på terassen varje kväll med mina tjejor utan att behöva lägga mej vid 12.  Jag vill kunna bjuda pam på frukost varje morgon om hon så vill, och få spontana besöka av folk som "bara kommer förbi" eller vill slänga sej i soffan för att kolla film. Nu har jag dessutom massa vinflaskor att tömma. Och om detta ska kunna fortsätta som tidigare, och jag dessutom ska ha vin inblandat så måste jag minsann ha lite mera ledigt! ;)

Sen har jag konstaterat att jag ska börja bildblogga igen! Så många bilder man har och det går ju inte att ladda alla på instagram heller. snart! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care