måndag 15 juli 2013

HELLLOOOOOO THERE!!!!

Det börjar dra ihop sej! Har bara EN jobbdag kvar. Har hela dagen varit på roadtrip med jönssonliigan till ideapark (girls x4) HOW FUN?! :) Har denna vecka fullplanerad med kalas och dejtande och det är bara en vecka kvar tills jag sticker. Yepp you heard me. Tackar jeppis för detta halvår men denna tid var tillräckligt för denna gång. Bokade tåget idag och nu är det bara småplanering kvar att göra. Nervös, excited och happyhappy.

Visst är jag ledsen att lämna nya slottet, som jag för övrigt har glömt att förklara att verkligen på riktigt heter STENS. När de byggde vårt hus på 60-talet så döptes vår gård till stens. Det visste vi då inte innan vi skrev på pappren, vilket sammanträffande :)

Sen är jag förstås ledsen att lämna M igen också. Men vet man var man har varandra så har vi ju redan fått bevisat att de inte är ngt problem. Kärleken övervinner allt eller hur sägs det? ;) (så nu behöver ingen oroa sej för det)

annars kan jag bara kommentera det finska sommarvädret, just love it. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care