lördag 20 juli 2013

Igår hände nått av de bästa som kunde hända mej! Jag blev överraskad! Så överraskad att jag tappade nån glädjetår. Men vem skulle inte göra det när hela garaget är fullpackat med underbara vänner som SURPRISAR en när man ska "hämta verktygsbacken"! De var alla å hade fixat balonger, feelis och ett helt super oväntat going away party till mej! :`) vilken lycka å så himla glad jag blev!!! tack alla söta rara!!! :)

Hade tidigare på dagen varit och hälsat på söta nyfödda tvillingar och sen var vi halva kvällen i fnäs. M som annars har värdens sämsta pokerface hade skött sej väldigt bra fast ja märkte under dagen att han hamnade i lite kniviga situationer. Däremot var det flera av mina vänner som ledde mej på villovägar, vilket gjorde att jag till och med hade planerat en hemmakväll då "alla andra var så upptagna". Upptagna med att överrasska mej vettja! :) Jag kan nog inte tacka tillräckligt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care