söndag 28 juli 2013

Ja de känns ju nu som att jag borde ha teman i denna blogg. Imorgon är det kasnke dags att få läsa lite om min underbara pojkvän, och dagen efter det är det kanske dags att se mina roomies. who knows :) Men nu är det dags för mej att sova så jag orkar springa runt i värmen i morgon. Actually ska ja försöka vara uppe så tidigt att det inte är för varmt för det. Imorse gick jag tidigt upp till poolen och guess what, man kunde simma utan att bränna sönder sej! Låg där å flöt i en simring för mej själv en stund innan jag gjorde mej redo för jobbet. Men hjälp vilket lyxliv ja lever. Ikväll har vi gymmat i vårat gym så nu sover jag nog gott! C ya!

1 kommentar:

  1. Altså HUR hitta du dedär jobbe!? Låter ju super! Sitter själv o söker jobb ut i värden, sku vila koma iväg några månader o sku pass perfekt nu då mitt kontrakt går ut i mitten på september. Har du nå tips? :)

    SvaraRadera

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care