onsdag 31 juli 2013

Jag har hela dagen försökt få publicerat bilder till er, men min telefon fuckar upp sej och bloggerappen fungerar inte :( Ska se vad jag kan göra åt saken för jag har massvis med bilder. just for you ;)

Nu är jag suuper trött. Dagens jobb bestod av en bauta buffe, kallad iftar och lite shisha! Iftar är när man får bryta fastan på kvällen och börja äta. Under dagen är det förbjudet att äta (eller åtm att visa att man äter eller dricker) på gatan. Gör man det får man böter. Denna buffe är däremot hugh! där fanns så mycket mat att man blev mätt bara av att titta på den haha. Gott iaf eftersom det är första maten jag ätit sen jag kom hit. Hittills har det bara varit nudlar, cornflakes och en burgare. haha

Igår var vi till marina yacht club för ladies night! Hade några tequilas och lite vin och festa sen sönder kvällen haha! Ska se om jag får in några bilder från det också. :) Ok then, here we go!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care