fredag 26 juli 2013

Kan inte själv fatta att jag överlevt denna värme såhär långt! De e verkligen insane! Och det värsta är att man blir blöt av luftfuktigheten så fort man går utanför dörren, oberoende om man svettas eller inte! Men jag klagar inte, bara konstaterar!

Har fått mitt hem och mina nya roomies! Mera uppdatering om det kommer någon annan dag.

Nu ligger jag i sängen efter att ha suttit ute(!!!) å svettats som grisar. Vi drack dock några cosmos å rökte shishas ute på "den största palmen". ;) trevligt och jag tackar. Här är det "fredag" idag och ja har two days off. That means shopping, gym and pool time. Även om man bara klarar av 30 minuter i solen. :b

Nightynight :)

1 kommentar:

  1. Det ser jättevackert ut där, och du ser så världsvan ut Made :) Fast du e ju de också <3

    SvaraRadera

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care