måndag 22 juli 2013

Måste medge att jag inte har en aning om vad jag gett mej in på. Ändå måste jag erkänna att det känns väldigt bra! Såhär långt har jag lärt mej att jag är en människa som letar efter spänning, tydligen. Just nu sitter jag på ett tåg, och ska på eftermidddagen sätta mej på ett flyg. Destinationen är klar men mer än så vet jag egentligen inte. Jag känner ingen och är totally alone. Och vem vet, kanske är det så att allt detta är en set up och kanske blir jag tillfångatagen och är en slav imorgon. (inte för att jag vill skrämma upp någon haha, men vadå? man måste väl riska lite ;))

Trots situationen är jag så himla excited och jag kunde inte känna mej mer förväntansfull. Prövar man inte så vet man helt enkelt inte!

Förra året nästan exakt samma datum gav jag mej iväg på en liknande resa.  Den resan var en av de bästa saker jag gjort i mitt liv! Oberoende av vad som händer denna gång, så vet jag att jag kommer att växa som människa, på ett eller annat sätt. Och det är precis vad jag vill. Det spelar ingen roll om det är så att jag tar en minut i taget eller att jag inte vet vad next step innebär, men nu kör ja!

Fast kanske ja borde ha stannat hemma för att detta är insane och det vore tryggare i jakobstad. Så kanske ja kunde bli överkörd eller få en hjärtattack imorgon och dö. Nej, this is life, and i want to live it. Spännande! :)

Här kommer lite bilder från mitt senaste äventyr som visade sej vara pure happiness. :) 
Få se vad mitt nästa hem bjuder på. :) YOLO! 












2 kommentarer:

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care