söndag 28 juli 2013

Så what about my job?? De är ni säkert också nyfikna på.

Som de flesta säkert såg på tidningen så ska ja jobba på en nattklubb. Ja ska vara hostess vilket betyder att jag har koll på guestlist och ser till att alla har det bra. (och jag har den bästa lönen, bortsätt från mina chefer förstås, not bad ;))

Klubben öppnar vi 9 augusti efter ramadan. Den har varit bland top 10 i världen, yes you heard me! men de va dock några år sedan. Hittills har jag bara hört om hur bra stället var "på den gamla goda tiden, typ 2 år tillbaka" men att folk inte vet va som hände, för ngt ändrades och den va inte riktit som den brukar. Nu däremot är vi back och jag är så taggad! Stället är helt renoverat och vi kommer do this big time! ;) idag kom de några söta gubbar och tog mått av oss eftersom de ska sy upp klänningar som vi ska ha! Vårat team är super såhär långt och ja tror att de kommer bli superkul, ja bara känner det. :) Men självaste klubben har ja inte sätt än eftersom vi hittills bara hängt på kontoret.

Så. Vi blev sugen på glass å vi ringde supermarket. It´s on it´s way. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care