tisdag 23 juli 2013

Steg av planet, och steg in i en bastu. Här är så varmt att man tror att det är ett skämt -och jag anlände mitt i natten när det inte var full värme ens. Ska nog bli roligt och se hur man ska kunna anpassa sej till detta. :D haha

Min resa hit gick bra. Många hjälpsamma som kommit fram och hjälpt mej (fast jag inte ens behövt hjälp! kan själv!). En som jobbade på flygplatsen bjöd mej på en Latte å sällskap så ja skulle få tiden att gå, och så fick jag min första nya vän på planet hit. Utmärkt. :)
 
I övrigt kan jag inte påstå att jag har sett så mycket ennu. Men idag ska det utforskas! Bara jag orkar. Har knappt sovit inatt och den dumma ac:n är ju inte de lättaste att handskas med. Kanske ja bara borde sätta på 40 grader så är jag van när ja går ut sen? :D en riktig sommar är det ju åtm och jag tänker inte klaga! :) 

Och jo, ni ska få mera information om var jag är och vad jag har för mej. Jag måste bara själv ta reda på först så jag vet what all this is about. men jag är ju fortfarande alive! :) 

To be continued! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care