fredag 19 juli 2013

Va va de för dag igår, jo för de va ingen vanlig dag igår, för det var min FÖDELSEDAG IGÅR! hurrahurrahurra! Fast får jag fira idag åxå?

Och det bästa med födelsedagar är ju när man blir ihåg kommen av så många. Man vill ju knappt erkänna men jo, FB har en betydande betydelse i detta sammanhang och alla grattisar där värmer verkligen hela hjärtat! :) tack alla!!

Och på tal om att bli ihågkommen så var det ju inte alla som lyckades med den biten. In fact så var det de ända några som man räknade att självklart skulle komma ihåg som glömde. Som, precis det, .... älskling. Men när han väl kom på det gick han ut i diket och plockade en blombukett till mej, så han blev förlåten ;)

I övrigt började min födelsedag med ett långt samtal hos läkaren. Vi satt länge och pratade om mina äventyr som är på kommande. Hon hade goda råd och egna erfarenhetet så fast det bara tog några sekunder för henne att ge mej en spruta så kändes de nästan som om vi "va på kaffi". Sen gick jag in via en kiosk på hemvägen och fick en födelsedagspresent på köpet "bara sådär". Guud vilken lyx, och så glad man kan bli!! :)

Kvällen spenderade jag på bästa sätt me hälften av mina bruudar och blev en vinflaska fatttigare, cheers ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care