lördag 27 juli 2013

What i've done today. Solat men är fortfarande vit som snö, solen här måste vara värdelös?? Haha simmat vid en pool med kylsystem, vilken lyx. Våran pool är så varm att det känns som om man blir tillredd i en soppa. Har tillbringat hela dagen med med D&L å på kvällen gick vi till ett shoppingcenter. Jag kan bara inte beskriva känslan av hur lycklig jag känner mej där inne, fast jag är pank. De är ngt med lukten, känslan och.....  Ja ja vet inte riktigt...? De bara är så!

Hittills har jag däremot jämfört nästan allt med usa, för jag saknar det så himla  mycket! "denna personen motsvarar dendär, och denhär är precis som dendär och dethär borde vara sådär...." men idag fann ja verkligen dendär lyckan igen, när man bara är glad i hela magen. Varje dag blir bättre här, när man ser och lär. :)

Sen måste jag ju dela med mej av hur glad jag blir av att träffa nya människor, tänk om de vore lika hemma?! Så lätt att bara prata med nån på metron (som jag tog för fösta gången idag) om man så vill! Bilder av mina tjejvänner ska ni få se sen också (ja vet hur nyfikna ni är ;)) men ni vet de e lite känsligare när "de inte har make up". Hehe

På tal om make up -igår fick jag en gratis party sminkning av ett proffs och guu så lyxigt! ;)

Vilket bubblyt inlägg! Hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care