lördag 10 augusti 2013


Och där var mitt andra jobbskift över! Mina fötter is killing meeeee. blåsor och benvärk har vi hela buntten efter att ha stått och gått runt 6 timmar isträck med heels. But still - de e så himla roligt!!!!! :) Så mycket kvar att lära men, de är det ju alltid med nya jobb! :)

Och som ingen säkert har missat så jobbar jag nu för Boudoir nightclub! De håller på att göra om deras hemsida men den kommer fungera i sinomtid ifall någon är nyfiken. Annars så kommer jag ändå publicera bilder därifrån så no panic :)

Ikväll börjar vi än en gång tidigt. Vanligtvis är skiften från 9-3 men de dagar jag är på kontoret och tar emot bokningar så börjar jag redan 5 (men slutar tidigare). Kan man tänka sej. Jag tar emot bokningar och jobbar på engelska. De är nästan så jag är förvånad över mej själv -de trodde jag aldrig!

Speciellt med tanke på att jag verkligen hatar att prata i telefon. De var under en tid när jag knappt ens svarade till mina allra närmaste vänner, för jag bara tyckte att de var jobbigt att prata utan att se varandra. MEN det blir garanterat som du gör det. Efter en tid sa jag till mej själv hur löjligt det var och fick helt enkelt ändra min inbillning om det - och nu tadaaa, är det ju bara roligt. Nu är det till och med mitt jobb! :) amazing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care