lördag 24 augusti 2013

Och den underbara känslan när man börjar 10 på kvällen! :) 

Hittills som jag tidigare nämnt har jag nästan jobbat arslet av mej. Med mycket att ta in, långa dagar och endast 2 dagar ledigt sen vi öppnade. Har med andra ord inte haft mycket till liv de senaste veckorna och fast man är på en klubb varje kväll och träffar människor så jobbar man ju trots allt. Det är ju inte så att man kan go crazy på dansgolvet eller ens dricka limonad från baren. 

Fast go crazy brukar vi nog göra ismyg ändå när inte bossen ser ;)

Så som jag hoppades på så blir det bättre varje dag. Man får in lite rutin och kommer möjligtvis hinna göra saker under dagen nu när vi börjar senare, varannan dag. :) De håller vi tummarna för iaf, för ett liv behöver ju alla! :) Inte kom jag ju till Dubai bara för att jobba heller. 

Men imorgon är jag ledig och imorgon fyller Sharaya år så vi ska fira! Men först ska vi ta itu med indian night på boudoir -och det är ingen lätt match ska jag säga! haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care