måndag 26 augusti 2013

Och ja. Det blev en helkväll igen och det var precis vad jag behövde! :) Trots att man har tuffa dagar ibland kan jag bara konstatera att jag har det väldigt bra! Tänk att jag än en gång har hittat superfina vänner att umgås och bo med. Att jag bor i fucking Dubai och har alla möjligheter i världen om jag så vill. Jag är bara så himla tacksam för allt att jag inte ens kan förklara! Man borde påminna sej själv varje dag om alla de positiva saker man har i sitt liv!

Igår på dagen gick jag å Shellie till Dubai mall. Drack Lattes vid Madeleine, gick runt å titta i butiker i några (7) timmar, lunchade och hade det allmän bra. Sen på kvällen firade vi Sharayas födelsedag. Vi började med att gå till baren nära oss. Drack bullfrogs, sjöng, went crazy, dansa, åt tårta och sharaya fick sen tårtan upptryckt i ansiktet av sin mamma. hahahhaha, sjukt men roligt haha.

Sen åkte vi vidare till Cavalli. Gav stället a second chance men nej, ingen höjdare. Men vi fortsatte dansa and had a goood time tills de stängde. Sen blev det självklart efterfest i ett av de finaste hotellen och guess who we run into, once again, om inte våra rika vänner. ;) De känns nästan som en liten familj för där var alla än en gång, och det är just den känslan som är så underbart med att bo nånstans istället för att bara turista. När man verkligen lär känna människor! Fick mat as always (det är typ ända vi tänker på när vi är ute haha) och vi blev också medbjudna på yachtparty imorgon så få se om vi har tid att följa med denna gång. :)

Underbart att känna att man lever.

Ska nu ta en snabbdusch och sen fixa bilder till er. Hold on! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care