tisdag 20 augusti 2013

Omfg! Om ja bara kunde berätta kort hur jäkla galet mitt senaste dygn har varit. De går då inte. Kan iaf berätta att vi gick ut igår, sov inte på hela natten och kom hem 4 idag. Jag tar det från början;

Igårkväll gick vi först och satte oss på en pub nära var vi bor. Superbra liveband som spela och girlsnight med några drinkar. En av killarna i bändet bad oss sätta upp vår beställning på hans namn (gjorde förstås inte) och några gamla gubbar bjöd plötsligt tiquila innan vi gick. Välbehövlig och mysig start.


Sen iväg till Cavalli. Det är en av de mest populära klubbarna här just nu. Fint inne med kristaller hängandes överrallt och bra musik, men inte rätt dag för cavalli dock så vi drog vidare till cirque där vi var förra måndagen.



Där hittade vi "vår vän" (har faktist träffat han 3 gånger förut). Och denna vännen är inte vilken vän som helst. Denna vännen är en sju helsikes rik sheik. Vi fick den äran att joina hans table. Dansade och drack överdrivet mycket champage, tiquila och drinkar. 


Men det är inte över än, för det är nu det roliga börjar. Efter klubben satte vi oss i några bentleys, nån porche, nån lambo och körde iväg för efterfest. Efterfesten hölls i ett penthouse i burj alarab, ni vet - världens ända 7 stjärninga hotell. (Och för de som inte vet vad ett penthouse är kan jag ju använda samma förklaring som en av mina kunder använde när de försökte imponera på oss -it´s like a house in the hotel, with 2 floors. yeah. kind of haha)

Hotellet på insidan, by night.



Festade hela natten!! De kom in med en bricka med mat som är så stor att jag knappt kunde få armana om halva heller. Det var lamm och det var så himla gott, de smakade kyckling. :) Musik, folk, drinkar och det slutade med att shellie slocknade på soffan. hahah Själv hade jag sån beslutsångest om jag skulle gå hem och sova eller inte men ville inte lämna shell. Så halv 9 på morgonen när alla gått hem eller ockuperat alla sovsvitar så la ja mej ner i soffan me shell. Sova gjorde ja dock inte eftersom sheikens personliga assistent plötsligt ville prata om deras äventyr. wtf, hur trött får man bli?

Hotellet by day. Uppifrån ner & nerifrån upp. Confusing i know. 


Så sov kanske 30 minuter och vaknade av att shell hoppar upp ur soffan. Jag var glad att de va liv i henne och vi bestämde oss för att gå hem! En kille som jag ännu inte vet var kom ifrån eller vem är skulle sjutsa hem oss. Satte oss i morgonens ride, hans porche, och blev hungriga. I nästa sekund efter 30 minuters sömn sitter jag på en lyxyacht och dricker ice tea, får dukat frukost och åker jetski. wtf happened?

Och ja trodde vi åkte 100 km/h men blev lite halvrädd när mätarn va på 200 för några sekunder. 

Och inte vet ja varför han tog så bra hand om oss heller. Men vi bara chillade där hela dagen och blev uppassade. De är bara så himla sjukt hur snuskigt rik ngn kan va. Och vilket liv man kan leva med pengar. Hittills har jag sett lyx, jag har träffat rika människor förut men idag, idag kände man sej verkligen som en prinsessa när gulliga killar sprang runt och gjorde allt för en utan att man ens behövde fråga. De första de skulle fixa var bikinis till oss när vi anlände -eftersom vi fortfarande hade partydressarna på haha. Tanken var väl att ta båten ut på sjön senare under dagen. Men vi kände oss inte riktit fräscha för att festa med massa människor just idag.

Akkko to slut på tilifon så dehär e ända båtbilderna ja har. 

Nä. En dag....! ;) Jetski var också väldigt roligt. Körde runt nån timme, körde så galet att vi ramla av i ett skede och sen satt vi bara mitt ute på vattnet å sola och simma. De va sjuukt varmt dock men vilken perfekt dag. :)

påväg hem. :)



Nu har jag sovit nån timme, men är nog inte riktigt på hugget att gå till jobb. Och det värsta med mitt jobb är att man aldrig kan göra roliga saker som man blir medbjuden på, för man jobbar när andra är ledig. De hade jag inte riktit tänkt på innan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care