måndag 26 augusti 2013

Planen var att stanna hemma idag och ladda upp bilder till er. S jobbar och A är sjuk så ingen av dem kan göra ngt ändå. Och hur skönt vore det inte med en hel slappdag?

Ja, slappdag i all ära och de har jag ju haft men nu är jag uttåkad och tycker det är slöseri med mitt liv att bara sitta framför datorn så bestämde mej nog precis just nu för att dra på mej heelsen än en gång. Vad kvällen bjuder på har jag ingen aning om. Uh, så spännannde! Men alltid händer det nått. ;) Massvis med filmer och bilder har jag också. hahah, och mer lär det komma.

Här är 2 bilder iaf så ni har ngt att titta på. Ni kan ju fatta hur lyckliga vi var över att få hålla fireworks -för det gör vi ju inte 100 gånger varje kväll när vi jobbar. hmhm hehe. fast champain delivery klaga vi ju inte över, cheers.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care