tisdag 6 augusti 2013

 Time to goo :) Så roligt det är när man får göra sej i ordning igen och sätta på heels. Under dessa 3 veckor har jag "städat upp mej" mer än vad jag gjorde under mitt halvår hemma. Det är ngt som jag alltid stör mej på där. Inte ens en lördagkväll när man vill gå ut och piffa upp sej är det värt det eftersom resten endå går omkring med converse. No offense, det är bara hur det är. 

Sen måste jag kommentera en sak till. Tjejer som går ut från toan utan att tvätta händerna, come on girls! There´s no excuse for that! Och ja, alla ni som inte tvättar era händer efter toan ska ta åt sej och skärpa till sej! That´s just grose haha

OCH för att inte nämna om KACKELACKORNA SOM BOR PÅ VÅRAN TOA! IIIIIUUUUH!!!!! SÅ HIMLA ÄCKLIGT! Och vet ni vad. Jag som trodde jag gjorde alla en tjänst och steg på en snabb rackare så den dog. Tänkte yeee -one down, resten to go! Sen fick jag höra att de har ägg på ryggen och att jag nu går runt med ägg under skorna och sprider dem vidare. WHOOOTTTTT???? SEN DESSUTOM när jag skulle ta bort den så var den BORTA. Vilket antagligen betyder att dens vänner har hämtat den och fört den i förvar. HUR VIDRIGT FÅR DET BLI? hahaha



Anyway. Hur kom jag ens på att ha ett klagoinlägg nu? Ja är ju taggad och påväg ut för att mingla. Yee, cheers. :)

1 kommentar:

  1. Luggi på fäbis ida o sola o låtsats att vi vari o Dubai... Soon baby :D

    SvaraRadera

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care