onsdag 14 augusti 2013

Ursäktar för urusel uppdatering och för dålig information av de senaste bilderna. De har bara varit så mycket att hinna med. Ja hade en dag off och gick ut och festa till det. Blev hög på redbullvodka och dansade till hiphop musik som en galning hela natten. Hittade några boudoir kunder att hänga med och önskar jag hade fler kvällar ledig!

Sen är det bild av en lambo utanför dubai mall. Man ser en nästan varje dag ;) welcome to dubai! Bara snygga bilar juu. Sen hette jag nog marie en dag på Starbucks också. :)

Anyway, klubben påminde om beachers madhouse i LA. Där fanns dvärgar och jättegubbe och clowner typ haha - cirkustema me andra ord. Skoj. OCH DENNA GÅNG SKA JAG VISA ALLA MINA VÄNNER SOM KOMMER PÅ BESÖK HUR ROLIT DE ÄR HÄR!!! ;) (eftersom hela buntten ska komma över -eller hur?? ;))

Idag hann vi bara vakna och fick lämna lägenheten med en gång. Vi hade passcontrol som ska ta död på våra huskryp och måste vara borta i 4 timmar. Jag å tjejerna drog iväg för lunch och starbucks och sen har jag fixat fingerprints på kontoret. Har jag annars nämnt att jag jobbar för AMZ group? Ni vet, de är ju nästan som mej själv - ams baby! Whopwhop. Is there a meaning with that ;)

Okej, snart jobb igen. Mer bilder sen men min phone e fucked up så ja måste ladda upp bilder från datan. Ok take care babes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care