onsdag 4 september 2013

Long time no see. Och mycket har hänt.

Lediga dagen hade jag, ända till 4 följande dag så de var några timmar där. Hann iaf göra det jag ville och det kändes ju bra även om det var att handla nödvändiga saker vid supermarket, tvätta kläder och sen spendera hela dagen i ett shoppingcenter med Shellie och Sharaya. Lunchade på cheesecake factory och är förundrad över hur mat och sötsaker kan göra mej så lycklig. haha Eller kanske det var mitt sällskap som bidrog till det? :)

Sen på kvällen blev vi medbjudna på 4 rätters middag och drinkar vid Cavalli. Vet inte hur vi keep running into den rika killen hela tiden men ja där var han än en gång. Denna kvällen var vi inte riktit in mood och lämnade cavalli tidigt för att pröva en ny club, act. Act sög också. Så vi drog hem när de stängde, ja skulle ju ändå upp "tidigt" för att jobba.

Igår var jag och Shellie till ikea. Åt köttbullar och bannades för att de inte hade lingonsylt (eftersom det är ikea i dubai och det finns i alla andra ikeas i hela världen, i swear!!!!) frågade efter det och försökte förklara till Shellie vad det är eftersom jag inte visste Lingon på engelska. Hon försökte övertala mej om att det är cranberry och vi blev så irriterade att hon försökte googla, stavade l-i-n-g-o-n så hon skulle skriva rätt men saknade internet. När vi senare passerade lingonsylt i svenskshoppen utanför visade ja shellie vad det är, Ah lingonberrie? sa hon. i didnt understund when u just said lingon. hahahha duuuh.

Sen flyttade vår andrea ut igår. Hon har varit sjuk de senaste veckorna och slutade nu jobba med oss. Vi grät och va ledsna men så är livet. Nu får ja iaf ett riktigt rum och lämna min bastuhörna i de preliminära vardagsrums-rummet. haha

Och nya changes är det på jobbet varje dag. Så även ikväll när vi inte ska till klubben innan 12. Som jag sagt; det blir bättre hela tiden. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care