torsdag 7 oktober 2010

just one word

Shenixen. Snart en vecka sen sist då, vilket betyder uppdateringsdags. Eller så att säga; lagom långt inlägg.

Helgen bestod som sagt av bröllop, trevligt bröllop och en del alkohol. Tjocka släkten var samlad och hur bra är inte det? Vi höll också till på Melody, som var lite av en skam att visa åt våra svenska gäster. Men de överlevde och trivdes, möjligtvis tack vare all alkohol. Bilder från denna fest kommer upp i nästa inlägg, som kan vara redan ikväll -beroende på hur snäll vår dator tycker den ska vara.

Efter det har jag jobbat och praktiserat nästan dygnet runt. Eller vänta. Jag hade en ledig kväll på tisda då mitt jobb blev inhiberat. Det var underbart. Denna lediga tid tillbringades på en promenad, som likna en zombiewalk, en tupplur som motsvara en stupad man och ett halv bittert humör. Så, underbart..? Fick även ta en kvällspromenad med älsklingarna och vi lade oss ner å titta lite på stjärnor. än en gång, underbart.

Även idag har ja varit ledig, bortsett från simträningen. Jag har haft sovmorgon, promenerat och bäst av allt träffat Mia. typ, underbart. Som ni förstår har jag den senaste tiden glömt bort all fritid och nu är alla lediga minuter så mycket mera... underbara.

Efter simträningen fo ja själv å simma med älskling och fick nån minut över att komma ihåg hur kär jag är. Jaaaa, de är... ja ni vet. underbart.

MEN, sen slutar väl mitt u-ord. Imorgon praktik 8-3, jobb3-9. samma lördag. söndag simjobb 9-11, jobb 3-9. Vet ni hur mitt u-ord då slutar på måndag efter praktik och jobb från 8-6? utbränd? eller ska vi fortsätta med tisdag där det är samma sak 8-9. eller onsda kanske som är i samma stil? ja, då får ni lov att fatta hur lycklig jag är under det lilla lediga.

och till vilken nytta?

Nu ska ja försöka sätta upp lite bilder. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care