onsdag 1 april 2015

IDAG ÄR ER LYCKODAY! Jag ska publicera bilder från allt och whatever! De kommer random bilder från långt tillbaka och oh man. There is soooo many more, men ja kan ju börja med dehär iaf!
Enjoy ;)

Diego med grönt är läkare och gör viktiga operationer, vilket vi inte trodde på i början. Och fast vi har 6 bedrooms så valde Fernando att sova på bordet eller golvet. Dessa 2 är de most amazing ppl ever hahahh! 

Om du är homeless så går det mer än bra att sova under ett träd i Byron! 

 
Vanliga söndagar - eller vardagar ska vi väl säga.

  
För mycket festande och lite jobb mellan varven. :b
 
Jag älskar sydney! Och nyår i sydney var det bästa ever! 

Underbara Byron! 

While backpacking and while in thailand xD










 När man escapear i pyjamas mitt i natten och sover på en bänk. 






Everyday dinner @ home
Ikea shopping yamyamyam! 




Work


St Patricks day


Just another saturday. Why not bunny ears? 

När man blir kändis på nätet via couchsurfing och ens bf hittar bilder av en haha
 

2 kommentarer:

  1. Alltså huuur i hela friden klarar ni (främst din pojkvän) av distansförhållande? Skulle min pojkvän bo med andra brudar, se dom halvnakna hela tiden, festa ihop, sova ihop, jobba ihop, resa ihop.. Jag skulle ju go crazy. Ni verkar nog ha ett stabilt förhållande, och det krävs enormt mycket tillit till varandra, men har ni aldrig tänkt på att ha en paus? Blir han inte svartsjuk? Kanske även besviken eftersom att du inte vill "ha ett liv med honom här hemma"?

    Inget illa menat, jag är bara nyfiken på hur det funkar. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nå han e ju nog me andra kvinnor så på sätt går de vell... :D

      Radera

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care