torsdag 9 april 2015

... när man har en klient. Som är 80+… och man har bestämt träff för att han ska skriva på ett kontrakt och ge mej alla rättigheter att ta hand om hans projekt... då vill man ju att han ska ha förtroende för en. Så vad händer i en normal amsdelainvärld.

Jo gamla gulliga halvskakiga gubben lös upp när jag kom. Lovely meeting you sa han och jag kände de också var lite för att jag var ung och blond. Bra tänkte jag, de var ju enkelt... tills den riktiga konversationen kom igång..


Is Finland next to serbia? Fråga han. Mmh, för att rädda mej själva sa ja att ryssland är på en sida och swe på andra. På detta sättet behövde jag inte erkänna att jag inte visste vad sebien är. Gubben hade koll och jag ville ju inte framstå som att jag var nå sämre, speciellt när de handla om mitt egna land.

So what's the timedifference? .. shit tänkte jag. efter att ha flugit runt i världen under en lagom lång period är dessa småsaker inget jag sätter energi på att räkna ut längre, men de kan ja ju inte ge som svar. "Well, i know i shouldn't call my mom before 12 in the afternoon because she's asleep back home" … … … Good job amsdelain. För du kunde knappast komma med ett mer blondinsvar ever, eller hur?

Och för att inte avsluta med - Was Finland a part of world war 2? ahahhahahah. Jag satt knäpptyst och ville sjunka genom jorden. U tell me tänkte ja, because i have no information about this one. Pinsamt. I detta fall tror ja min ung & blondinhet inte var så positivt längre haa

Jepjep. Så går de när man studerar saker som inte intresserar en. Men jag kunde minsann skriva en hel bok om världen & livet & människor, om nån är intresserad. ;)

Annars har vi fått bebis nu!! så skoj! 2 Dagar innan sonnie kom till världen gick vi å handla mat å babysaker. Ja skutta runt å sjöng "because we are having a baby because we are having a baby" tills ja märkte att folk titta konstigt och jag konstatera att de kanske trodde jag och damon skulle få en. IU, Nej. Bäst att inte sjunga mer. Haha anyway så är den här nu. Tinywiny. Ja ska så sköjt! ;)

sen har jag fått en läsarfråga som ja tänkte svara på i nästa inlägg, stay tuned ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care