onsdag 1 april 2015

Så vad har hänt den senaste tiden här borta i Paradiset? Jo varje dag har vi konstaterat, life is beautiful! Vi har de så bra så bra och njuter till fullu! En dag gjorde vi en 2hs ridtur i naturen också, vilket var underbart och så avkopplande. ... som att jag behöver kopplas av, men ändå haha

En dag skulle vi jobba men fick plötsligt reda på att de va st patricks day så vi bestämde oss att ta en öl runt 11 am innan vi skulle köra vår vän Fernando till flyget och vad hände. Jo vår vän missade flyget och de blev en heldag och natt i firandets tecken! Sooo much fun haha och jag har inte slutat förundras över hur glad och lycklig jag är varje dag. It´s just too much fun, all the time. So exhausting. haha

De sluta också med att Fernando, som vi hittade på future för 3 veckor sen btw, ended up här en hel vecka. Han ändra sitt flyg 2 gånger efter att han missat första flyget med 3 minuter, och hans kompis som redan took off to melbourne kom tillbaka efter 2 dagar för att stanna hos oss. haha

Sen fick vi plötsligt tillökning i familjen. Från att ha varit 2 st plus en flickvän som bott i huset är vi nu 6 st och en till på kommande. Wow, vad hände där? Vi visste att Bill skulle flytta in i slutet av mars så nemas problemas med det. De vi inte visste var att en av Damons riktit nära vän från us, som precis flyttat hit, bråkat med sin kille och behövde nånstans att krascha för några nätter. De några nätterna turned into att vi fick Lara som tillfällig housemate men även hennes kille på köpet när de blev sams igen. Och inte nog med det. Hot mama is about to get a baby any day. Im kidding you not.

haha so well. One big family. Är de inte Fernando & Diego så är de några andra roliga själar som kommer och går. Detta huset är alltid i full gång. Och jag och Sid - damons gf - är väl liiite excited över en liten bebis också. hihi

Och en sak till, IDAG KOMMER JENNIFER (som jag bodde med i LA) hit! De ska stanna några nätter hos oss också och hur glad är jag inte för det???? De reser east coast och har spenderat senaste veckan i byron. Vi åkte faktist ner och hälsade på dem förra veckan bara för att jag inte kunde vänta med att träffa dem! 1h drive för en middag och en jennifer - ofc!

Kul också att byron är en timme efter oss. Kör vi typ 30 min så ändras klockan en timme. De tkr jag är konstigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care