måndag 18 oktober 2010

Nu var min 3 veckors liaperiod slut. Jag lärde mej mycket, som att aldrig skaffa för mycket djur. Och det var väl vettigt med tanke på hur många jag vill ha. hehe. De har varit en tung sista tid men hoppas få lite ändring nu med höstlov och allt. Mitt höstlov ska jag börja med lite jobb i simhallen. 


På lördagen var det heldajobb som vanligt, men när kvällen väl börja närma sej var jag jättepigg ändå. Jag fick ingen att föjla med ut (när hände det sist??? :O)  så jag beslöt att köra mitt eget race. Klok som jag är förblev jag nykter. Om nu nykter på melody är klokt så att säga. Älskling skulle ut och jag följde med dem efter en vistelse på gaturally med Ida. Ja skulle ta med M hem, ända tills kl var halv 3 och han ändrat sej för en efterfest. Ja kom mej hem 4 för att stiga upp halv 7 för lia från 8-3 och därefter jobb från 3-9. Innan jag halvvaken for hemifrån mötte jag en spritstinkande älskling i dörren, fick en hejdåpuss & i love u som vanligt och fasade för min fortsatta dag. 

och jag satte lite av min energi på att konstatera... vilken tur att jag var nykter. 

Men lördakväll var rolig, konstig och kaotisk, in a good way i think. Och så var det skönt att få träffa annat än minigrisar och hästar. 


Ja kom hem, söndakväll och somna 10. Ja sov idag till halv 1. Ja vet att jag förtjänat det, det är ju som sagt ändå höstlov. 

Nu blir det att fixa plättar och en sallad tills gullet kmr hem från jobb. Ja älskar och ha ledigt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care