Hur tankspridd är man om man man far en timme för tidigt till jobb. Jobb som man har haft samma tid i flera månader?
Men jag har iaf hunnit vara och titta på agilitytävlingar i Tellus redan. De såg så roligt ut å ja blev nervös bara för att titta på. Sen fnissa ja lite åt alla de hundar som tyckte de hitta intressantare saker än tävling.
Nu har jag mycket energi så på denna timme, innan ja åker tillbaka till jobb för försök nr.2 skulle jag ha lust att göra allt på en gång. Ja ska ut med Mitchie tänkte jag, pyssla med projekt, läsa på prov och äta.
Har ni nån gång sett hur ni ser ut när ni tuggar? Det hade inte jag....
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar