lördag 19 januari 2013

just nu.... c.r.a.p.

Ge mej en starbucks och high heels så skulle det kanske kännas bättre.

Just nu festar alla mina fina brudar från L.A. till det i Sverige. De firar Jennifers födelsedag. Problemet är att jag är här och saknar alla så mycket att jag kunde dö.

Önskade så mycket att ja kunde vara med. Lika mycket önskar jag också att jag kunde åka tillbaka med dem till L.A. Så konstigt det känns när man pratar med folk där borta som redan har planerat in saker med de andra utan att man själv kan vara med.

...om de vore möjligt.

Och till de som tycker att det blir för mycket LA så får jag ursäkta. Men har man levt ½ år i en stad  man föll in love with så är de inte så enkelt.

Men visst, jag kan ju också meddela att det blev en spontan stund med Lisa igårkväll. Eller hela dagen rättare sagt. :) Men vi drack cider och besökte melody på kvällskvisten. Mycket mer säger jag inte förutom att de va roligt att få umgås med henne och att jag imorse märkte att jag druckit alkoholfri cider. hahha

Och för att förbättra denna halvbittra ofeeliskvällen ska ja nu iväg å träffa några brudar, och dessa brudar e inte så dåliga de heller! ;) Månne de får mej på bättre humör :)

1 kommentar:

  1. Här kommer en läsarfråga! Har nyss börjat läsa din blogg å blev sååå avundsjuk på din LA resa... :D
    Jag undrar hur du kom i kontakt med dina roommates? Och hur ni hittade er lägenhet? Är det svårt att hitta en (bra) lägenhet där?

    SvaraRadera

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care