onsdag 23 januari 2013


Mårar åpåååå.... Igår var jag på dagis, idag har jag städat, promenerat & bodycombat. Mellan varven bor jag i Sandsund och ibland hemma i fnäs. Jag bor i väskor och yrar runt lite här och där i väntan på att bli lite klokare. Har därför inte speciellt mycket att uppdatera om här för tillfället eftersom jag anser att de inte är värst viktigt att berätta till er om jag har tvättat kläder idag eller inte.

Och jag brukar ju inte dela med mej speciellt mycket om hur det är med mina relationer heller. Det är inte värt att ge de nyfikna det nöjet, och en stor del vet ju redan hur det är -tror de. :)

Så, vänta till onsdag. Efter det blir det antagligen aktivare uppdatering här. Vad ska ja då göra mån tro? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care