onsdag 1 maj 2013

hektiskt.

Men idag har ja iaf haft sovmorgon! Gud så skönt.

Igår jobbade jag 10 timmar och åkte hem för att göra mej i ordning för att grilla hos Maya på kvällen. De slutade med att jag satt och tömde en vinflaska framför datan samtidigt som jag kollade gamla bilder och skålade med mej själv. När jag deppat, diskuterat, gråtit över livet och skrattat åt gamla minnen med mej själv så satte jag mej på cykeln och trampade iväg till Mayas för att umgås lite. Glada vappen och skål igen! haha

Senaste dagarna har jag iaf haft några spännande å roliga stunder. För att liva upp tillvaron lite har jag fått hitta på ett å annat. Nån dag har jag haft lockat håret till jobbet bara för att få lite positiv omväxling i vardagen. Trots att en del kunder kommenterat och tyckt det har varit fint så har ju de närmaste vännerna & familj undrat vad det är för speciellt när man städat upp sej. För tydligen är det konstigt om man gör de utan orsak :D En dag satte jag på mej min dyra us body lotion och kände mej på extra bra humör när ja kom ti dagis när man hade dedär lilla extra. Sa godmorgon åt mina barn och efter 2 sekunder frågar en "hyyyj, va ede som luktar?". Och där försvann min stolthet... NEEEH DE GJODE DEN INTE, resten av dagen var nog bra ändå ;)

Imorgon jobb igen. Men snart ede helg. Snart har jag tid att få ett liv! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care