söndag 4 augusti 2013

Nä! Alla dagar kan inte vara bra!

Fast denna dagen i sej själv har varit på bästa sätt med bara 3 timmars "jobb" på kontoret (jobb betyder slösurfande, kaffedrickande, slappande), starbucks in the marina, määäccen och skratthysteri med mina roomies så har jag endå haft ni vet dendär känslan i magen när man verkligen verkligen saknar ngn/ngt. Sådär deppigt när man bara vill krypa ner nära M, som sen kan göra allt så mycket bättre bara genom att vara där. Dendär känslan som man vet att kommer vara borta imorgon, men som är så jobbig att bära på den korta stund som den finns där. crappp.

Sen kom jag hem tidigt idag för att vi skulle börja jobb redan 10 imorgon (gu va tidigt.... hehe) men precis när jag steg av metron fick jag reda på att vi har ledigt imorgon. typiskt.

Om jag känner för det ska jag publicera bilder till er än ikväll. Annars har ni nått att se framemot imorogn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care