fredag 4 oktober 2013


Andrea skratta så mycket när vi kom ut från krogen "Madeliiiiiiin, what have u done??" Måste ju erkänna att de va lite pinsamt att jag gått runt med salt på näsan all night long. heh



Längdskillnad? hehe






Kärleksbrev på jobbet! The little things that makes your day! x

Nu kan jag dj:a och dansa. ;) Tur att jag alltid kan ha så roligt på jobb! Måste ju skryta med att de verkligen behandlar mej som en liten princessa där. haha Alla är supersnälla, bryr sej och tar hand om mej och det betyder ju så himla mycket för en! :) åså för ja göra lite vad ja vill. ;) hehe

Och dagen när jag använde stickad tröja i dubai. :O Träffade också 2 turister från australien på metron här om dagen som gick runt med shorts och topp. De svettades och tyckte de var fruktansvärt varmt. Där satt jag med jeans och långärmat och tyckte de va sådär passligt. Man blir ju förvånad! :D Sen blir man ju också förvånad när man ska röka shisha en måndanatt 4.30 am och det knappt finns bord för att det är så fullt. That´s why i love big cities. De är ingen skillnad på dag eller tid, if u want to do it -just do it. :) 

Men måste ju erkänna att det ibland känns bra att få lön i kontanter. Only have 20 dollars in my pocket...... or? ;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care