söndag 13 oktober 2013

Gick upp 10 imorse. Vilket ju jag tycker är jättetidigt! Fast ja sover ju ändå 6 timmar fast ja går upp den tiden så egentligen borde det inte va några problem. Har tillbringat dagen på stranden med andrea. Första gången som jag var till Atlantis (ute på palemen)  och de va ju helt fint. Men måste ju konstatera att inget är som på bild. Man tänker, jahaa -de är såhär de ser ut..... Vet inte om jag bara blivit bortskämd av lyxigheter så ja blivit kräsen eller om det faktist inte är så märkvärdigt. Men njuta kan ja göra ändå. Får vara tacksam för att jag kan vara på en underbar strand med varmt turkost vatten med en vän och iskaffe. Inte alls så pjåkigt.

Och idag firas eid så alla klubbar är stängda. Det innebär en ledig nykter kväll. Tror dock det är bra och nödvändigt :) just nu är jag påväg hem, och efter en heldag i solen blir man ju lite trött. Få se vad kvällen bjuder på, om de månne blir att slappa framför datan?! Skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care