fredag 17 januari 2014


Kan ju meddela att jag inte längre jobbar vid Boudoir, sen en tid tillbaka faktist. Kändes himla ledsamt att lämna min lilla familj, de tog så bra hand om mej och jag trivdes så bra me mitt jobb! Det enklaste jobbet jag någonsin kommer ha och jag känner mej smått idiotisk när jag gjort detta beslut. Men det var så jag planerade från början, och det var så det blev. Tappa en liten tår, but now it´s time to move on with the next chapter.

Så de har nu avslutat mitt visum vilket var ett helt kapitel i sej. De är verkligen inte enkelt med alla regler och lagar i uae. Och när man själv inte egentligen har nån koll över huvudtaget är det bara att göra som de säger. Men klappat och klart, nu jag är redo och tillåten för next step. :b

Men just nu dagadriiver ja. Ibland känns de lite långtråkigt, men de finns det faktist en förklaring till de. Man får helt enkelt göra de bästa av situationen, och tro mej. Jag förösker! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care