tisdag 13 maj 2014

Shenaa. Hemkommen från London och har varit helt klubbad sen ja kom hem. Men guud vilken rolig resa jag hade! Sån himla perfekt minisemester och så roligt att få spendera tid med Frida och hennes vänner. Och så hade ja väldans flyt på vägen också, när allt man funderat på bara fixar sej lixom. Lycka, tur och tacksamhet!

Och så ja fnittra när Frida kom och mötte upp mej vid bussen när jag anlände. Hon hade 2 godisar i handen som hon sparat under den ca 20 minuters bussresan. En jättestor och en jätteliten. sen sejer hon "jaaaa, ja tog med lite godis till oss - du får helt välja vilken du vill ha". ^^ Jaaaa hon var sej minsann lik och med det sagt kanske ni får en liten bild av hur underbart go hon är. :)

De första dagarna var hon ledig från jobb och vi turista runt så mycket som möjligt. Vi strosa runt på stan och njöt av tiden vi hade!

Sen efter nån dag var de tyvärr dags för Frida att återgå till jobb. Hon lämna mej mitt i London och bad mej ta tunnelbanan hem när jag var klar. Nemas problemas. Jag kände mej som hemma med en gång där borta. Gick runt själv en stund. Med 2% betteri i mobilen och utan att egentligen veta vart eller vad ja skulle. But it felt good! Sådär pirrigt spännande. Men sen hitta ja plötsligt Camilla och vi gick och käkade sushi. Alltså. Sushi. Det kan omöjligt finnas nått bättre?

Så nu vet ni att jag hade vanliga turistdagar, långa sovmorgon med mysfrukostar och egna lets-see-what-i-can-do-moments. BUT ofc also, partynights!

Come on. Detta är ju inget amsdelainlife om jag inte delar med mej av långa galna partynätter på Londons inneklubbar. Medge! Så yesyes. 3 av kvällarna gick vi på middag innan. Ni vet. De middagar när de kommer in med massa olika att välja mellan och lite vin och sen behöver man inte betala eftersom det är kind of a preparty innan man går ut. Just dem. De kvällar när Frida jobbade sent gick jag ut med Camilla ist som är en av Fridas roomies. Alltså fatta om de blev vilt. Där var bruches, det var mellanfest, det var efterfest, det var vip club, det var afterparty club och det var sovdags 8 på morgonen samma dag som mitt flyg gick hem. Ja ni fattar, man måste ju ta tillvara på den tiden man har. Det var lyxiga lägenheter, cabbande och urspårade lekar. Ehm, ja. faktist. Haha.

Så nu har jag laddat upp med en ny dos minnen som jag får tänka tillbaka på när jag blir gammal. ;) Här får ni några av alla bilder. Många av dem stal jag av Camilla. Tnx babe. ;) (det förklara också alla matbilder. Ofta jag tar matbilder lixom...?)

Kväll 1, kväll 2. Förrätt/mellanrätt

Turistdag på Camden Market. Mysigt! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care