fredag 21 november 2014

Tänkte också uppmärksamma en av kommentarerna ja fick av anonym.

Hej! Läste din resekompis blogg, ni skriver ju förstås om samma saker eftersom ni reser tillsammans. Hon hade ändå lite mera foton på sin blogg, så det var ju nice:) Men hallå?! Vad håller ni riktigt på med?? Det ser varken glamoröst eller seriöst ut! Nåja, whatever, if it makes you happy:) Trist för ni är ju ändå trevliga tjejer... Man får kanske en lite fel uppfattning om er, eller kanske den är rätt? Who knows? Ha det bra i alla fall!

-Ja är de inte underbart så säg?! Att resa med en bloggerska som kan hålla er uppdaterade på hemma fronten och laddar massa fina bilder! :) de är ju bra både för mej och er och känner lite lyxkänsla för att jag kommer så lätt undan nu ;) jag har tyvärr söndrat min kamera och min telefon är överfull så jag knappt kan sätta upp en bild på instagram, därför har jag inte heller sprciellt mycket bilder att ladda upp fast jag väldigt gärna skulle det.

Intressant också att du nämner både glamoröst och seriöst i inlägget. Och lite konfunderad blev jag ju över det eftersom vi absolut inte är ngt av det. Vi lever i varsin resväska och sover mestadels på soffor hos vänner, hur och varför skulle vi göra det glamosöst? Värst seriösa är vi inte heller då vi tar en dag i taget och gör precis vad vi känner för den stunden! Och det är precis vad vi har valt att vi vill ha.

Alla, möjligtvis, seriösa och glamorösa stunder vi har är helt enkelt lyckostynder vi råkar stöta på. Och en del kanske anser att det är oseriöst att dricka pre drinkar och äta mat på W hotell en random tisdag, medan andra kan se de som en jäkligt bra tisdag som man bara får vara glad över. I vanliga fall betalar vi nada zero nothing också, bara för att förstärka hur lyckligt lottade man kan va me rätt kontakter.

vi är iaf lyckliga precis här och nu, med det lilla vi har, som ger oss alla möjligheter vi kan få. ;) Och rätt uppfattning eller inte, we will still do our race ;)

 u

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care