måndag 4 april 2016

Been on the road again I nästan två månader och har haft lyckan att uppleva en so far helt underbar tid. Det har kännts som att alla platser har givit mej ngt jag har behövt just då.

Hawaii var min meditation punkt med alla hiker och chillaxing jag hade. Amazing. Miami var soooo uplifting with all the beautiful people som var runtom oss, och att träffa upp med vänner från hela världen är bara en sån obeskrivlig känsla. Samma I Hawaii, en svensk helt lovely gurl som ja träffa I Brisbane partying bodde nu I Hawaii och så roligt att bara ses igen "somewhere in the world ". I Miami var det reunion med the good life crew som jag träffade I oz, och även yachtweek last summer. The best goodlifefamily on earth.

Vi har nu spenderat en vecka I Cancun och just loving life every day. Här har vi träffat nya underbara vänner och jag känner mej så lyckligt lottad. Och att ha träffat upp med jess igen, jaaa can't even deal with my blessings right now!

Vi har också rest runt en vecka med en av Jess vänner och explorat playa del Carmen och tulum som är några roadtrip timmar iväg och vi har definitivt haft en vacay from our vacay. No words hur bra och relaxing det har varit!!!! Och ja, Mexico is beautiful! Me gusta. :D

Varje dag har jag haft dendär glädjen I magen. Dendär känslan som är så svår att förklara, dendär känslan som de flesta försöker inbilla mej att bara är temporary. Temporary or not, det är definitivt en känsla jag hellre har för nån dag, månad eller ens sekund än inte alls.

MEN! Lets face the "reality". Under denna tid har jag också haft riktiga ups and downs. Starka känslor, förvirrade känslor och funderingar på livet och framtiden, men som sagt har jag varje dag varit lycklig. Riktit lycklig. Och det är orsaken till what keeps me going.

Alla intryck, minnen, obstacles, allt man lär, ser och känner.... Hur ska man någonsin kunna gå tillbaka till ett "normalt liv" som alla förväntar sej att man ska...

Just wait for it, theres much more to come. Just nu är vi på en helt random oplanerad och definitivt spontan resa. Spenderat 12 h I en transfer nu. trodde de skulle vara en timme, fast svårt med dessa am/pm timings, jk. bara lite o-observanta and go with the flow so timings är ju inte så viktigt att hålla reda på.

Nästa destination blir spännande minsann. xxx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care