tisdag 22 februari 2011

Läste ngns blogg när jag plötsligt där vid sidan om såg ams 5 dagar sedan och blev helt paff. Dels för att dagarna bara flyger iväg och dels för att ni säkert saknar sönder er och/eller tråkar ihjäl när jag aldrig skriver.

Jag kan ju meddela att jag kalasade på lördag med många st. De va nämligen förlovning på gång. Jag åt suschi och dreglar härefter bara för att jag hör ett s. Otroligt nog blev det ingen melody för mej. Fast de va mest för att det blev så sent och jag inte orkade vänta på alla andra. Så ja gick hem, och mådde bra dagen efter.

Ikväll har lilla Moabebis varit å hälsat på oss, och tack vare dem fick vi städat ordentligt för en gångs skull. Sen har vi ju också målat om nästan hela huset nu å, vilket kanske förklarar lite vart mina dagar tagit vägen.

Så nu vet ni att jag lever å mår bra, och hur mitt intressanta liv löpt de senaste. Så take care, tills vi ses igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care