onsdag 23 februari 2011

nu ha ja fått skåvi. Jag som hatar kläder och inte skulle kunna bry mej mindre har fått klädspunk. Det betyder att jag skulle kunna köpa upp hela nelly och alla andra sidor man kan kolla på.

Det värsta är att jag inte gör det. Inte ett endaste plagg. Hur klarar alla andra studeranden att köpa nytt & snyggt jämt? Det är i dessa tillfällen man låtsas tycka mindre om dedär rikemansbarnen fast man skulle göra nästan allt för att ha deras pengar för en stund.

........bitterhet.

Jag har iaf kaffat med mia ikv. Dumt att man går till ett offentligt ställe när man trivs bäst att sitta ensam i ett hörn. inte vill man ju heller att alla hör alla hemlisar :b

Så har jag också grilla korvi me familjen ida. Just like old times när det bästa som fanns var när pappa väckte en å sa att man sku fara ti villo å grill å alla doggisar va me. Stunder man får njuta av. (tyvärr går det inte att kopiera bilder från FB av ngn konstig orsak? så ni får kolla grillbilderna där tills vidare!) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care