fredag 22 februari 2013

Jag har fått ett bloggaward av både Emma och Jenni. :) Det går ut på att skicka den vidare till fem andra bloggare. Berätta på din blogg vilka du utnämner och länka till deras bloggar. Skriv också på deras bloggar att de fått awarden av dig så att de inte missar den. Svara på frågorna som du fått av den som gett dig awarden. Hitta på fem nya frågor till de du nominerar.

Så här är nu Emmas frågor! 

Hur skulle du själv beskriva dig som person?
Oj. Ja måste nog vara den mest invecklade och komplicerade personen ever. De måste bero på att jag är envis och vill göra som ja själv vill. Självständig. Jag är en som tror att livet blir vad man gör det till och att man bara ska räkna med sej själv. DÄREMOT finns de inget bättre än när jag får chansen att lära känna nya människor och att göra nya (och gamla) saker. Jag skulle helst ha ett sort hus var ja skulle bo med alla mina vänner, så man alltid kunde hitta på roliga & mysiga saker tillsammans. Jag är beroende av närhet och sällskap. Jag blir varm i hjärtat när människor kan visa kärlek och vänlighet till andra och jag är en sån mjukis att jag gråter när jag ser kortklipp på youtube när folk hittar nya vänner. 



Vad ser du mest framemot i framtiden?
Jag ser frameot den dagen när jag ska sitta i min gungstol och berätta för mina barnbarn "ja vejt ni tå ja va ung...!" Ja ska ha största smilet, underbaraste minnen och fjärilar i magen. Och jag ser framemot resan dit! 

Vad gör dig glad? 
Mathias! Fast han inte ens gör nått speciellt! 

Vad är din största dröm? 
Jag har många drömmar! Fast i olika tidsskeden i livet. Alla är lika stora och saker man absolut måste kämpa för. 

Finns det något du gjort som du ångrar? 
Ja. Att jag tappat bort mina telefoner. 


SEN VAR DET JU INTE BARA 1 AWARD. JA HAR JU FÅTT 2! Så här är mina 5 andra frågor av Jenni! :) 


1. Vad har du för framtidsplaner? 

Mina framtidsplaner är att förverkliga mina drömmar, förstås ;) 

2. Vilka tre egenskaper är du mest nöjd med hos dig själv?

Att jag är självständig, öppen för världen, och att jag kan glädjas för andra! 

3. Vad vill du åstadkomma 2013?

Jag vill få möjligheten att göra så mycket som möjligt. Varje sak innebär en förändring och i slutet ska jag känna att det var ett bra år som gjort mej mera mogen, lite lugnare och väldigt tillfreds. 

4. Hur gör du för att motivera dig själv?

Jag sätter delmål och tänker igenom vad de skulle innebära. Skulle de vara av betydelse och påverka mej positivt blir man snabbt mera motiverad. 

5. Vad är ditt drömjobb och varför?  

Mitt drömjobb. Är ett jobb som kan utveckla mej. Varje dag är en ny dag med nya uppgifter och nya möjlighter. Jobbet ska göra mej glad och det är INGET SLAVJOBB! :D Det är ett arbete var man blir uppskattad. :) 


TACKTACK TILL ER FÖR FRÅGORNA :) Nu utmanar jag JENBUNNY, FÄBI, PAMMEN, SABBI, OCH SARA. Här kommer mina frågor till er! :) 

1. Hur ser ert liv ut efter 3 år?
2. Vad skulle ni göra om imorgon var er sista dag?
3. Det bästa som har hänt er såhär långt? 
4. Om ni kunde önska er en sak som skulle gå i uppfyllelse...?
5. Beskriv dej själv!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care