onsdag 20 februari 2013

Och angående frustrationen senast, så inte bara att de gav mej en fet räkning. Nu fick jag reda på att jag kunde ha fått pengar för januari & februari om jag anmälat mej arbetslös en vecka senare. Nu får jag vänta till april innan jag ser av några pengar från dem. Grejen är att de sa jag skulle komma in inom 10 dagar, och det gjorde jag. VILKEN LURING! 

Och ja jag vet, klart att jag ska ha ett jobb och ta hand om mej själv. Men lite hjälp på traven kunde ju detta underbara välutvecklade fungerande land ge. 

Sen har de spärrat mitt visa kort. av säkerhetsskäl. JAG FÅR DOCK ETT NYTT INOM EN VECKA ;) och så har jag ett hål i min tand. what´s next?

MEN en dag kan inte vara dålig om man som arbetslös får 1½ timmes anisktsbehandling som jag fick igår. Peeling och fuktivande spännande ansiktsmasker. (dock gratis, so yes - i do believe in miracles ;)) Sen fick jag jobba hela kvällen också. Alltför att överleva! :)


Sen stod M å titta på mej igår. Efter en stund sa han att de skulle vara roligt att nångång se mej helt  utan smink. Ja blev helt paff å fråga om han allvarligt menade att han efter 4 år inte sett mej utan smink. Jag som "alltid" är osminkad. Haha. Han funderade en stund å sen sa han "nää, eller jaa, då är du nog bara allmänt fin" haha bra så efter 4 år. :) 
Sen har jag också fått två bloggawards som ja så fort som möjligt ska göra!! :) weee! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care