lördag 27 april 2013

Har varit så trött att jag gått på övervarv idag. Men trots det har jag sjungit, dansat och hoppat runt vid Neste. Alla de känslor jag haft idag har gjort mej helt förvirrad. Så sugen på att göra nått roligt. Och nått roligt kan vara vad som helst sålänge det är utanför huset och inte innebär att sitta stilla. Hade ju helst åkt på festival, rest jorden runt eller köpt ett hus i hillsen fast annat kunde ju också vara okej. Hur som helst har jag haft en glädje, ett sug och lite lessamhetskänslor i mej idag. Lessen för att inte allt är möjligt och för att Jeppis suger. Bara en kväll med tjejorna vore ju underbart och nått man tänker vore möjligt, men inte ens de är så enkelt att genomföra bara sådär.

Och sen har man väl lite tidsbrist nu och har fått ändra om lite planer med tanke på vad jag å m gett oss in på.. shit. men stens it is. hurra!

Och förklaringen får ni i ett senare skede, sorry. ;)

1 kommentar:

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care