lördag 6 april 2013

Oj vilken hömörssvängande dag. Vaknade på fel sida men gjorde "det bästa av det" och blev förvånad över mej själv för att jag lyckades bli på bra humör. Det brukar inte hända om man vaknar fel. Men kanske det berodde på att vi varit och ätit en bautapizza som jag varit sugen på flera veckor, och idag äntligen. ;) Så dagen blev bra ändå, ända tills nu.

Nu däremot är det såna minuter där man tänker på vad som riktit händer med livet. Igårkväll gick ja å la mej vid 12 efter att ha tittat på Maria i Lets dance och idag, om en halvtimme ska jag i jobb. Och hela nästa vecka börjar jag 5.30.

Vänta. vad gick fel, och var är mitt liv? Just i stunder som dessa så känns det ju lite misslyckat. Men för att vara positiv, if YOU HAVE MONEY YOU CAN HAVE FUNNY. eller hur de nu va. :b så efter några lönedagar är jag förhoppningsvis på spåret igen :) we´ll see.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care