söndag 12 maj 2013

Vilken fruktansvärt rolig helg jag har haft! haha

På fredag var det lite "fönstershopping" i kokkola med M och när vi kom hem somna vi. När man vakna lite yrvaket på kvällskvisten föreslog Mi att vi skulle försöka låtsas att vi har ett liv. Sagt å gjort. Vi blanda till några hotshots och drog till netti på billiga men supergoda drinkar, och ja de blev ju några stycken. En ledde till 2 och två ledde till Melody. På mellen dansa vi nån timme och de va så roligt att man knappt kunde tänka sej. Det är väl nog ända stället var man kan skämma ut sej och leka en totalt retard utan att man bryr sej vad andra tycker. haha :D Fast man inte behöver bry sej på andra ställen heller vill man ju kanske inte att de nån annanstans tror att man är sjuk på riktit. haha

På lördag var jag inbjuden till Elins för hon hade FF. FF tänkte jag, HIGH FIVE! Tog en vinflaska under armen och hade djupa intressanta disskussioner kvällen lång! Vi landade dock också på mellen på småtimmarna men de gjorde inget eftersom vi gjorde en favorit i repris. Kan man tänka sej? På lördag spelade de så bra musik på dansgolvet att jag ibland inte ens kunde hantera mina försök till normala dancemoves. Mycket mycket roligt. :)


Och idag har jag ätit 6 tårtbitar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care