tisdag 11 juni 2013

(EDIT: det var ngn som bajsade mitt föregående inlägg och denna personen har helt rätt. Jag glömde skriva i att jag ju köpte 2 flygbiljetter till LA också under mina 5 månader där. Så tack för att du tog dej tid att rätta till mej. Hittade dock inga andra bajs med att njuta av livet?! :) )

Excited, spänd, förväntansfull och lite ifrån mej. Overkligt, skrämmande och pågång.

Fast fortfarande är allt på låtsas fast de är på riktigt.

Mycket som pågår på en gång nu. Så känns det iaf. För att inte prata om alla fina stunder jag får med mina vänner mellan varven, alla mina möjligheter och all den kärlek som finns runtom.

Önskar jag kunde blogga från mobilen så jag kunde hålla er uppdaterade med bilder. Det "kan" jag dock inte. Däremot finns det en del pics på insta: -amsdelain. Check it out. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care